2011. június 11., szombat

Roncesvalles - megszulettem

Huuuu, eeez duurva volt! De meg egy kicsit tegnaprol. Este vacsi, mindenki bemutatkozott. Ott volt Texas, California, Lisszabon, Madrid es egy csomo kisvaros. Jot beszelgettunk, este meg egy kis varonezes egyedul.
Ma nem tul koran indultun Sebastiannal. Mindketten a Napoleon utat valasztottuk, ami nehezebb, de gyonyoru. biztos nektek is mondtak, hogy csak megszuletni volt nehez... Anukam, azt hiszem aterzem, szeretnem ezt az elso napot a te tiszteletedre ajanlani. A camino az elet metaforaja, az elso nap a szuletes. Bele is gebedtem, de minden nehezsegevel eyutt igy volt tokeletes. nem talatam szavakat, tenyleg latni kell. Sokat gondoltam haza, hogy barcsak lathatnatok... egy darabig egyutt battyogtunk. Mocskos meredek emelkedo, a zsak a haton... Viszont ennel szebb kezdest nem is kivanhattam volna. Csodas kimondottan gyaloglo ido! A taj... aaa.. Aki mar volt itt, az most tuti bologat a gep elott :) Es az illatok, a hangok, a vadlovak, a birkak, tehenek es mi mint allatok a zarandokok :) Sebastiannal elvaltunk az ut szuze szobornal, en mindenkepp kozel akartam menni. Le is ultem kicsit, jo gyakran meg-megallni par percre, nem szabad sietni! Ott volt egy koreaia csapat, eszmeletlen jo fejek, vidamak, mosolygosak. Egy darabig egyutt, aztan egyedul. Egyedul is nagyon jo! Azt hittem ugy fogok erezni, ha egyedul vagyok, hogy mi a fenet keresek itt, de nem! A koreaiak mindig utolertek, aztan lemaradtak. Az egyik kanyarban egy teherautobol frissitot es kavet arultak, ismet piheno. A kocsi oldala tele volt firkalva, hogy aznap hanyan haladtak el mellette es honnan. Volt egy magyar is elottem! Lassan (nagyon lassan) a Roland forrast, majd kesobb a spanyol hatart. (Van tortenelmi vonatkozasa a helynek, ha erdekel valakit, nezzen utana a Roland eneknek!) nemsoka azutan jott a gyilkolas, a lefele menet...ahh. Ez volt a legdurvabb, kiderult talan rossz utat valasztottunk. igy most van 4 vizholyagom, de kicsik, aranyosak, letusolok es "kiszurok" veluk"!:) Ja, meg tusolni nem voltam, gyors jottem ide, nem volt a gepnel senki, de mar kimostam es a kajat is elinteztem. Tehat zuhany es egy kis pihe vacsoraig! Holnap sok lejtmenet lesz, nem jo... De nem megyek 3º km-t.
Koszonom az smseket, baromi jo erzes, mikor bekapcsolom a telot jon 3,4,5... es ebbeol ketto a spanyol mobilszolgaltato! :))))

1 megjegyzés: