2011. június 13., hétfő

Pamplona

A reggel mar mondhatni a szokasos modon kezdodott, csak most nostenyoroszlan horkolt mellettem, igy 3:3º-kor ebren voltam. De legy pozitiv, most tobbet lehet lustizni. Na ez csak egy orat tartott, nem volt maradasom az agyban, fel 5-kor felkeltem. Szoszmotoles, kave es egy ora mulva mar uton. A nemalvas helyett viszont ket franko labat! Na kozel sem tokeletes a bal terdem, de lehetett vele menni. Mondhatom csak "lepesben" :) haladtam es sorra ertek utol a zarandokok, akikkel egyutt szaltunk meg. Minegyik egytol egyik kerdezte: You leg is OK? :) Aranyosak, nem is szabad aggodni, vannak itt masok akik aggodnak miattam! :) Larrasoanaa erve betertem egy barba reggelizni. Valami fank felet ettem, es abbol is csak kettot (kb akkora mint egy otvenes). Kis fogyasztas, nagy teljesitmeny - mondana erre a joapam! :) A falubol kifele menet meglattam Sebastian sapkajat a bokrok felett, kiabaltam neki, hogy nem tudsz hova menekulni! Megorultunk egymasnak, egyutt folytattuk utunk keskeny osvenyeken, le-fel. Konnyu szakasznak mondanam, ha most kezdtem volna, de a labaimban csak-csak elojon a tegnapelotti "sokk". :) A lefelemenet nem egyszeru, nagyon lassan es ovatosan. igy "araszolva jutottunk elore falurol falura. Pamplona elott kb 1º-12 km-re volt ket valasztas, egy rovidebb, de nehezebb ut Trinidad de Arre fele, vagy Huartenek egy hosszabb uton. itt talalkoztunk Livjuval is Romaniabol. Ot mar ismerem ket napja, jo fej. O a hosszabbat valasztotta, mi a nehezebbet, de nem volt vele gond. Azert irja nehezebbnek az utikony, mert van benne kaptato. De folfele jo menni! mondjuk ahova felmesz, onnan le is kell jonnod! :) Elertuk Arret, innen mar csak egy artistakopes pamplona, kb 5 km-es varosi seta.es egyszer csak elobukkan a bokrok mogul Livju is, egyszerre ertunk be a varosba. Igy most Pamplonaban egy municipal albergeben. Nagyon olcso, 6 euro. bevasaroltunk, fejenkent 1º eorora jott ki, de olyan rantottat csinaltunk belole, hogy magam is meglepodtem, a franciak meg sorba alltak a konyhaban az illatokat erezve! :) Most mosas, aztan kis varosnezes, rengeteg a latnivalo. Annyi gyonyoru kozepkori hidon mentem ma keresztul, meg kis folyok mellett, felett...
Holnap talan Puente la Reinaig, de Obanosig mindenkepp szeretnek elerni!

1 megjegyzés:

  1. Apád :)
    Úgy látom, egyre többen figyelünk és követünk nemcsak bajaiak, hanem az ország minden pontjából a facebookon is. Ha végigjárod az utadat, egy jófajta bajai halászlével várunk, apád módjára :D
    Szia vigyázz magadra apu :)

    VálaszTörlés