2011. július 11., hétfő

Az a bizonyos "100"!

4 megjegyzés:

  1. Szia Laci!

    Gratulálunk! Nagyon büszkék vagyunk Rád!

    Ildikó és Gergő :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Laci!

    Képzeld,ma békésen üldögéltem a virágbolt előtt,amikor jött egy kedves úriember. Büszkén,csillogó szemmel mesélte,hogy a fia éppen az El camino-n van. Beszélgettünk,beszélgettünk és mondta,hogy szívesen megadja a blogcímet,ahova írsz. Majd,mintegy mellékesen megemlítette,hogy "A könyvesboltos". Én szinte felsikítottam,hogy: "Jesszus,a Laci!" Szóval így keveredtem ide és egy ültő helyemben végigolvastam az utad. Rengeteg mosolyogtam a koreaiakon és néha a könnyem hullott,amikor rosszabb volt neked. Nagyon büszkék vagyunk Rád és drukkolunk Neked! Ja,és köszönöm a kínai-magyar könyvet :-)

    Viki

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó látni téged.Sok-sok baráti ölelést küldök Erzsi

    VálaszTörlés
  4. Most délután is megnéztelek,s tudod mi jutott az eszembe ahogy nézlek?Miért hajtunk? Hiszen egy hátizsákkal is milyen boldogok tudunk lenni akár több hónapig is.Hát ez a felismerés felér fél Caminóval köszi köszi és még egyszer kösz Erzsi

    VálaszTörlés