2011. július 18., hétfő

Eltévedés..

Laci ma nem tudott blogot írni, így tolmácsolom a nekem írt üzenetét, ami a következő:
"Ma (nem) kicsit eltévedtem, de egy spanyol visszavitt az autójával az útra. Kb. 12 km-t rávertem a mai adagra, így 40 felett mentem. Nagy köd volt, és nagyon hideg szél fújt. Jelek alig, hegyről nem lehetett látni semmit, ami a lapján tájékozódni tudjak. Éreztem, hogy valami nem jó, de nem akartam visszafordulni, túl nehéz lett volna újra megmászni, és azt sem tudni, hogyan tovább. Akkor jött Manuel a kis púpos autójával, és visszavitt. Fura volt autóban ülni. Az albergueben jó volt a forró zuhany, majdnem elaludtam a díványon! :)"
Ennyi már sajnos, de azért legalább egy kis hír, és mindenki tudja, hogy minden rendben. Holnap Finisterre, reméljük, onnan már "személyesen" Ő jelentkezik!

3 megjegyzés:

  1. Köszi az infót:) Az a pár km...Valamiért így kellett lennie. Holnapra tiszta és napos időt!

    VálaszTörlés
  2. Szia,a kis eltévedés ,az autó kezd visszaszoktatni az itthoni élethez.Vigyázz Magadra.Puszi Erzsi

    VálaszTörlés
  3. Nem mehet minden simán, de majd holnap .. :)

    VálaszTörlés