2011. június 17., péntek

Magyar vagy? Es hol van a folyo?

Los Arcos - Sansol - Torres del Rio - Viana

Tegnap miutan irtam befutott a szallasra jorgen, a nemet. Mondta itt van alahol Katrin is. Megkerestem, visszaadtam neki a terdvedojet. Sajnos szuksege van ra. Jorgennel foztunk vacsorara milanoi felet, eleg jol bkajaltunk belole. Utana pedig bor... 2 poharral es elmentem aludni. miota itt vagyok az elso este volt, hogy 8 (!) orat tudtam aludni! 6 ora utan ebredtem, irany reggelizni. Szokasos, milliofele lekvar es kenyer. Ma pedig spanyol gitarzene szolt a reggeli alatt. Annyira jo hangulata volt, hogy a kavemat iszogatva az udvaron nem akarozott az indulas, de vegul is feltapaszkodtam. Lassan indultam, ez egy ilyen almos nap volt mindenkinek. A nemetek olyan beszukult szemekkel botorkaltak ki a szobajukbol, mint bud Spencere! :) Kiderult, bar tobbet fizettek a szobaert, hogy csak negyen legyenek benne, ebbol ket osztrak holgy ugy horkolt mint egy foka! Ez nem csak azt a negyes szobat erinti, hanem amelyek meg ezek mellett volt az emeleten. Az en kis olcsobb, tomeges halotermunkben lent pedig harman aludtunk! :)
Az ido csodas volt a gyaloglashoz, se tuzo nap, se eso, bar borult volt az eg. Gondoltam ma Logronoig megyek. Jol ment a gyaloglas, azt hiszem igazan ki tudtam kapcsolni magam, sokszor arra eszmeltem, hogy mar reg lattam a jeleket is, lehet nem is jo uton haladok. Csondesen, lassan es nyugodtan baktattam egesz Sansolig, illetve Torres del Rioig. A ketto egymastol csupan par szaz meterre van. Egy barban a szokasos kave utan egy holgyet latok kozeledni, de nem volt zarandok kinezetu, helyieket viszont soha nem lehet latni, feltuno volt. Itt mindenki koszon mindenkinek, Hola, Hola. Indultam tovabb, aztan hallom a kerdest: - Magyar vagy? Eva volt az Erdelybol, egyutt mentunk egesz Vianaig. Neki tovabb kellett mennie, mert a szkja annyira kikeszitette, hogy elorekuldte az erre specializalodott fuvarozo ceggel. Jo volt magyarul beszelni!
Torres del Rio - Annyit jelent kb. tornyok a folyoban. A tornyok mar messzirol latszottak, de folyo sehol! Ezen nevettunk egyik spanyol kistarsammal! :) Meg hidat is lattunk, de folyot...
Most Vianaban vagyok, ugy dontottem megsem megyek tovabb Logronoig. Nagy varos, nincs kedvem hozza, es azt mondjak nem is tul szep. Viana pedig: varazslatos! :) Egy kozepkori templomrom mellett van a szallas, ami tiszta es hangulatos. Az ablakbol mar latni Logronot, es amint lattam ugy erzem jol dontottem.
Minden ok, kiveve a kisujjamat a labamon, ami mar akkora, mint a nagy. Valahogy itt nem tudok kestegbe esni ilyenek miatt... Kicsit faradt vagyok, es nem kicsit ehes! :)

1 megjegyzés:

  1. Laci! Nem igaz, hogy ebből nem írsz egy vidám kis utikönyvet!? Olvasom akkor mindíg vigyorognom kell.
    Köszi!

    hunmahaf

    VálaszTörlés