2011. április 30., szombat

Camino Klub

Ma, Budapesten a Podmaniczky utcában. Néhány óra múlva, délben zárom a boltocskát és "lábom gázon, óra százon", indulok, hogy odaérjek 15 órára. Egyszer már voltam, és mielőtt eljöttem Petrusz - a klub vezetője, aki szépem összefogja a caminot megjárt és oda készülő emberek "bandáját" - kérdezte, hasznos volt-e számomra a klub. Igen! Bár az információk többségével már találkoztam, mégis teljesen más olyan hús-vér emberekkel személyesen beszélgetni, akik már megjárták, vagy akik hozzám hasonlóan készülődnek. Más volt hallani, mint olvasni a tapasztalatokat, ötleteket, figyelmeztetéseket stb. Ottjártamkor megismerkedtem Attilával, aki tavaly ment végig a caminon bringával és egy fiatal hölggyel (a nevére nem emlékszem sajnos), aki egy-két héttel azelőtt ért haza az útról. Ma pedig többek közt ott lesz Dóri, aki már nem egész két hét múlva indul és izgul :).
"Nincs az a jó útikönyv, amely hasznosabb tanácsokkal szolgálhatna, mint egy Zarándok, aki már maga mögött tudja a 800 kilométert" - ahogy a klub weboldalán fogalmaz. Egyetértek és várom a mai találkát! Amiért megfogott a hangulata a klubnak, hogy anélkül tudok kötetlenül, felszabadultan beszélni a készülődésről, hogy ne érezném azt, terhére vagyok bárkinek is, akit annyira nem érint meg ez az egész, mint jómagamat. Kedves és segítőkész emberek társasága, igazi lökést tud adni, ha elbizonytalanodsz. Ha készülődsz, vagy tervezed, hogy elmész a caminora, ajánlom figyelmedbe a klubot, vagy legalább beszélgess olyanokkal, akik megjárták!

4 megjegyzés:

  1. Olyan jó volt olvasni soraid :)

    Remélem egyszer én is eljutok a Klubba.... nagyon régóta készülök :) Talán ősszel . ...

    VálaszTörlés
  2. Örülök! :) És remélhetően ősszel már én is a "másik oldalról" tudok már beszámolni saját tapasztalataimról!

    VálaszTörlés
  3. Az Út előtt megkérdeztem egy zarándokot - mi lesz utána? Mi lesz, ha újra szomorú leszek?
    Nem leszel, de ha mégis hullámvölgybe kerülnél- csak keresd a Caminósok társaságát.
    Igaza lett.

    VálaszTörlés