2011. május 9., hétfő

Felkészülés III.

Elmúlt közel másfél év, maradt pontosan 31 nap. A blogolás még mindig nem lett az erősségem, sok mindent nem írtam le a felkészüléssel kapcsolatban, most pótolom címszavakban. Ezzel egy ugrással aktualizálnám és naprakésszé tenném magam itt.
A testi egészség jegyében meglátogattam fogorvosom egy halogatott fogászati beavatkozás miatt, amiből kettő lett. Kiváltottam az "eu-s tajkártyát". Csináltattam bankkártyát (még nem volt). Apránként megvettem a felszerelésem, a cipőt, a hátizsákot, törölközőt, túrazoknikat, hálózsákot, esőponcsót, nadrágokat... stb.
Ő lett a zsák, 48 literes.
A cipő. Vízálló (meglátjuk), légáteresztő (talán) :) Eltelt egy kis idő, mire összebarátkoztunk, de rá kellett jönnöm, hogy nem a cipő vacak, hanem a lábam... Lúdtalp. Készítettem egy talpnyomástérkép alapján készült speciális, személyre szabott talpbetétet, amiben már nagyon kényelmes a gyaloglás. Ez mellé viszek magammal még egy másik fajtát, így több talpbetét olyan, mintha több cipőm lenne. Ha egyikben megfárad a lábam, jó csereberélni.

2 megjegyzés: