2011. február 10., csütörtök

A blogról

Hogy mi is a célom ezzel a bloggal? Jómagam is meglepődöm, hogy efféle vállalkozásba fogtam. Néhány hete nem sok sejtésem volt a blog írásról, egy éve még azt hittem ilyeneket tinik írnak és néhány politikus. Mondanom sem kell egyik táborét sem olvastam. Tavaly, mikor elkezdtem információkat gyűjteni az útról, akkor jött velem szemben rengeteg internetes napló, úti beszámoló, amiből zavarbaejtően sokat lehet megtudni. Így ez a blog nem azoknak készül, akik az útra készülve szeretnének minél jobban tájékozódni. Nem szándékom a rengeteg okosságot egy csokorba gyűjtve itt tálalni, viszont a készülődők számára közzé teszem azokat az oldalakat, linkeket, amiket én olvasgattam. Ha most tervezgeted az utad, még így is sok hasonló gondolat vissza fog köszönni itt is, amiket más helyeken is láthatsz/ láthattál.
Szánom ezt az oldalt az itthon maradó, feltehetően aggódó kedvesemnek, szüleimnek, hogy nyomon követhessék lépteimet. Ez tűnik a legegyszerűbb és leggazdaságosabb formának, ami a kapcsolattartást illeti. (Remélhetőleg hamar rájönnek, hogy kommentet írni nem olyan nagy ördöngösség :) ) Ajánlom továbbá barátaimnak, ismerőseimnek, hogy gondolhassanak rám, és reményeim szerint, hogy kicsit büszkék is lehessenek rám! :)

Végül, de nem utolsó sorban hálám jeléül, viszonzásképp ajánlom azoknak a zarándokoknak, akik már végigjárták útjukat és én is végigkísérhettem ilyen módon a zarándoklatukat. Ismeretlenül is izgulhattam, aggódhattam értük és velük együtt örülhettem itthonról minden egyes megtett kilométerüknek. Rendszeres bejegyzéseikkel, vagy akár az utólag megírt történetükkel sokat meríthettem tőlük, ami a mostani felkészülésem során megnyugtatóan hat rám és körültekintően tudom megtervezni, megszervezni utam. Ezúton is köszönet érte!

4 megjegyzés:

  1. Szia!


    Ne haragudj.. hogy csak így ismeretlenül.. De lehetne egy technikai jellegű kérdésem?

    Hogy oldod meg kintről a blogolást? A telefonodon keresztül???

    Ha igen, akkor az pontosan hogy működik?

    Nagyon köszönöm: vanessza.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Sajnos csak elméleti elképzeléseim vannak arról, hogy fogok bejegyzéseket írni. Több szálláson van internet hozzáférés, ill. kávézókban, vagy bárokban lehet kapcsolatot teremteni. A telefonos megoldás engem is érdekelne, de nekem egy régi készülékem van, azzal nem tudom lehet-e egyáltalán.

    üdv
    Laci

    VálaszTörlés
  3. Most olvasom a válaszod, köszönöm! :)

    Én csak egy év múlva indulok :G addig talán sikerül kiókulálnom valahogy...

    Neked pedig JÓ UTAT! :)

    És ha nem zavarkolódom, akkor szívesen végigkövetem majd az Utad.


    vanessza.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, megtisztel a figyelmed!

    VálaszTörlés